01 TEMMUZ 2025 SALI GÜNÜ SAAT 17.00’DE BELEDİYEMİZ MECLİS SALONUNDA TOPLANACAK OLAN BELEDİYE MECLİSİNİN 

TEMMUZ 2025 AYINA AİT GÜNDEMİ

  1. İmar Komisyonu ile Araştırma ve Geliştirme Komisyonu üyesi Hasibe AKKAN’ın başkan Vekili olması nedeni ile boşalan Komisyonlara yeni üye belirlenmesi talebi.

  2. Meclis Üyesi Hasibe AKKAN’ın Başkan Vekili olması nedeniyle boşalan Tarihi Kentler Birliği yedek üyeliğine yeni üye belirlenmesi talebi.

  3. Seyhan Belediyesinin görev, yetki ve sorumluluk alanına giren konularla ilgili olmak üzere 2025 Yılı içerisinde yapılması planlanan hibe ve destek programlarında Belediye Başkan V. Hasibe AKKAN’a temsil ve ilzama yetki verilmesi talebi.

  4. Belediye ve Bağlı Kuruluşları ile Mahalli İdare Birlikleri Norm Kadro İlke ve Standartlarına Dair Yönetmelik” in 10’ uncu maddesi gereği, ekli (I) Sayılı Cetvelde belirtilen unvanlara ilişkin kadro ihdas talebi.

  5. Adana İli Seyhan İlçesi, Yeşilyurt ve Uçakalanı Mahallelerinde yer alan 2 adet trafo alanına yönelik hazırlanan 1/1000 ölçekli uygulama imar planı değişikliği ile ilgili İmar, Emlak, Çevre ve Tarım, Kanunlar, Plan ve Bütçe, Eğitim, Sağlık, Kültür ve Sanat, Ulaşım, Tarife, Halkla İlişkiler, Gençlik ve Spor Müşterek Komisyon Raporu.

  6. Adana İli Seyhan İlçesi, Sarıhamzalı Mahallesi 8563 ada 37 ve 38 parsellere yönelik hazırlanan 1/1000 ölçekli uygulama imar planı değişikliği ile ilgili İmar, Kentsel Dönüşüm, Deprem ve Afet, Tüketiciyi Koruma, Hesap İnceleme, Sosyal Hizmetler, İnsan Hakları, Kadın Erkek Eşitliği, Engelli Hakları, Turizm, AB Dış İlişkiler, Araştırma ve Geliştirme, Bilim Teknoloji ve Elektronik Belediyecilik Müşterek Komisyon Raporu.   

  7.  2025 Yılı için hazırlanan ücret tarifesine esas olmak üzere Gençlik ve Spor Hizmetleri Müdürlüğü bünyesinde bulunan 5 adet halı saha, 2 adet kapalı spor salonu ve 1 adet tenis kortunun ücret tarifesinin belirlenmesi talebi ile ilgili Tarife, Emlak, Çevre ve Tarım, Kanunlar, Plan ve Bütçe, Eğitim, Sağlık, Kültür ve Sanat, Ulaşım, Halkla İlişkiler, Gençlik ve Spor Müşterek Komisyon Raporu.