.: Seyhan Belediyesi :.

İşletme ve İştirakler Müdürlüğü

Seyhan İletişim Merkezi

  1. Seyhan İletişim Merkezi 4 kolda faaliyet gösteren bir iletişim merkezidir. Çağrı merkezi, Koordinasyon merkezi, Ölçme ve değerlendirme ve istatistiksel Raporlama merkezi olmak üzere 4 alt birimden oluşmaktadır.
  2. Çağrı merkezi gelen talepleri başvuru oluşturmaktadır. Koordinasyon Merkezi başvuruları müdürlüklere yönlendirmektir. Ölçme Değerlendirme merkezi ise sonuçlanan başvuruları hizmet olumlu yâda olumsuz olsa bile vatandaşa bilgilendirme yapmaktadır. İstatistiksel Raporlama Merkezi bütün yapılan hizmetlerin sayısal veriler ile durum analizi yapılmaktadır.
  3. SİM. olarak Twitter, Instagram, Whatsapp, Facebook, Başkana Mesaj, SİM mail, Muhtar Platformu, Halk Masa, Telefon gibi iletişim kaynaklarını tek çatı altında toplanarak ve bu iletişim kaynakları üzerinden vatandaşlarımızla temas kurulması sağlanmıştır. Asıl meselemiz Belediyemizle Seyhanlı vatandaşlarımız arasında köprü oluşturmaktır. Vatandaş muhatap alınıp iletişim kurulduğu zaman memnuniyetinin arttığı görülmekte, bu durum Belediyemize olan güveni artırmaktadır. Müdürlüklerimizin sağladığı hizmetler içerisinde aksayan noktalar belirlenmiş ve hizmet sonuçlanana kadar takip edilebilen bir sistemin oluşması ile yapılamayan hizmetlerin yapılmış gibi gözükmesi durumu ortadan kalkmıştır. Toplanmış olan verilerin analizi sonucunda, müdürlüklerimiz içerisinde aksayan yönlerimizin yanı sıra, güçlü ve geliştirilebilir özelliklerimizin de ortaya çıktığı görülmüştür. Vatandaşlarımız, online sistem üzerinden Seyhan Belediyesine kolay ve konforlu şekilde ulaşılabilmektedir. Vatandaşlarımız, gecenin herhangi bir saatinde, çağrı merkezini aradıklarında dahi sistem otomatik olarak geri dönüş sağlayabilmektedir.
  4. Çağrı Merkezi: 7 gün 3 vardiya şeklinde, 10 iletişim uzmanı ile çalışmaktadır. Twitter, Instagram, Whatsapp, Facebook, Başkana Mesaj, SİM mail, Muhtar Platformu, Halk Masa, Telefon gibi iletişim kaynaklarından gelen bütün taleplere başvuru oluşturulmaktadır.
  5. Koordinasyon Merkezi: Haftanın 7 günü 3 iletişim uzmanı ile oluşturulan başvuruları yönlendirmekte, müdürlüklerden gelen cevabı aynı şekilde sisteme işleyip vatandaşa dönüş sağlamaktadır.
  6. Ölçme ve Değerlendirme Merkezi: Haftanın 7 günü 4 iletişim uzmanı ile sonuçlanan başvuruları, hizmet gerçekleşmiş ya da gerçekleşmemiş olsa bile, vatandaşın memnuniyetini sağlamak amacıyla, vatandaşla iletişime geçilip bilgilendirme yapılmaktadır. Ölçme ve Değerlendirme birimi tarafından vatandaşlar telefonla iletişime geçerek verilen

Galeri